جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
البقیع آرگنائزیشن

حوزه/ سازمان البقیع شیکاگوی آمریکا کنفرانس بین‌ المللی برگزار کرد که در آن شاعرانی از هند، آمریکا، کانادا و آلمان با اشاره به شهادت جانگداز امام زین العابدین علیه‌ السلام، به بارگاه ملکوتی امام علیه‌السلام ادای احترام کردند و در حمایت از بازسازی جنت‌البقیع اشعار اعتراضی خود را خواندند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،سازمان البقیع شیکاگوی آمریکا کنفرانس بین‌ المللی با دبیری شاعر معروف هند شعور اعظمی برگزار کرد که در آن شاعرانی از هند، آمریکا، کانادا و آلمان با اشاره به شهادت جانگداز امام زین العابدین علیه‌ السلام، به بارگاه ملکوتی امام علیه‌السلام ادای احترام کردند و در حمایت از بازسازی جنت‌البقیع اشعار اعتراضی خود را خواندند.

رئیس سازمان البقیع حجت‌ الاسلام و المسلمین سید محبوب مهدی عابدی نجفی مقیم شیکاگو آمریکا، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام زین العابدین علیه‌السلام، با اشاره به ارزش و جایگاه شاعران بیان داشت: مقامی که خداوند به شاعران اعطا کرده است، به هیچ‌کس دیگری داده نشده است. اما باید توجه داشت که این شرف فقط نصیب شاعرانی می‌شود که به درگاه اهل بیت متصل هستند.

وی افزود: تمامی شاعران جهان باید به جنبش جنت‌البقیع بپیوندند زیرا زبان شعر، مؤثرترین زبان است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلم رضوی از شهر پونا اظهار داشت که این اولین بار است که کنفرانس بین‌المللی بزرگی توسط سازمان البقیع با حضور شاعران بزرگ برگزار می‌شود و به یاری خداوند، محبان آل محمد با ذکر بقیع در محافل و مجالس خود این جنبش را تقویت خواهند کرد.

در این کنفرانس، شاعران با خواندن اشعار برگزیده خود، این برنامه را موفقیت‌آمیز ساختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha